Full fart!!

Jag måste lära mig att ta det lite lugnt. Hur gör man då?

Idag har jag jobbat mina 10 timmar, 15 minuter. Direkt efter mötte jag upp mina killar vid Pålljungshage. Jag gick in på Stadium Outlet och köpte tre st linnen. Baslinnen. Bytte om på en toalett så jag slapp gå runt med min jobbarskjorta och en ssvart tjocktröja över. Oliwer fick en festis och en bulle, och jag tog mig en Latte.

Sen åkte vi ner mot centrum. Jag köpte ett par capribyxor till mig, och Darlingen köpte jeans och en tröja inne på Cubus. Köpte även en rosa klänning, två par leggings och ett par shorts till mig. Oliwer fick två par vantar (på rean, 20kr!! Exakt såna som han redan har;)Blir bra på kalla sommarkvällar) och en grön t-shirt med Kermit på.

 
 

Det var en jättebra shoppingdag:)


Vi hade en riktig fredagsmyskväll. Jag och mina killar!
Vi grillade kött på våran inomhusgrill, vi gjorde en läcker sallad med massor av ingredienser, gjorde i ordning flera olika såser, grillade majs och gjorde vitlöksbröd. Mums vad gott det var! Oliwer åt som en häst:) Sen somnade han:)

Jag satte igång och städade och rensade bland massor av papper. Skönt att ha det gjort. Skulle behöva dammsuga oxå, men får göra det nån annan dag:)

Nu har jag varit vaken ca 20 timmar, det är dags att sova.
Imorgon blir det äventyr:) Wohooo!!!:)




En trött liten kille i morse;)

Postat av: simone

nyckeln till avslappning: andas!

2010-05-22 @ 07:43:17
URL: http://fattybom.se
Postat av: sofi

åh vilken fin klänning, vart har du köpt den?? =)

2010-05-23 @ 21:05:35
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Pia

Klänningen var superfin, vill också veta var du köpt den :o)

2010-05-24 @ 10:58:09
URL: http://max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0