Dagen 20100528

Idag har vi haft en kanonbra dag. Jag, Oliwer och Zelda åkte hem till mor o far så Zelda fick springa av sig massor. Elin kom dit och sen åkte vi in mot stan. Jag köpte solskydd till Oliwer, och lite smink till mig.

Inne på Åhléns blev jag kär!
Jag hittade ett par underbart fina skor!






Strass och nitar:) 299kr. Ett fynd, enligt mig. Blir kanon på de två bröllopen vi ska på nu i sommar:)

När vi kom hem (efter att jag hade öppnat posten och ringt Agnieszka), så tog jag med mig mina killar och Zelda. Målet var att ta lite fina kort nere på gräsmattan.
På väg mot gräsmattan så hittade Zelda en mus. Den tyckte hon att hon skulle leka med, den pep, och den pep, och den pep, och sen dog den...:( Bläää! Fy så äckligt!



Jag ville inte ta ett närmre kort på den där, för där var den inte riktigt död ännu... Den hade ryck i ena tassen...




Min lilla fotbollsspelare hade naturligtvis bollen med sig.




-Jag vill inte vara med på bild idag!




Zelda kunde offra sig att vara med på några kort.




Gunga är roligt iaf;)

Några bilder blev bra iaf.
Bättre fotolycka en annan dag....:)

Postat av: Johanna

jätte fina bilder! :)

2010-05-28 @ 20:15:55
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0