Bilder från helgen

Jag tänkte visa er lite bilder från möhippan i lördags. Det började med att några åkte hem till det blivande brudparet och väckte dem. De ställde en låda med kläder utanför dörren och plingade på. De "försvann" från platsen snabbt som attan! (Några satt i bilar, några låg i buskar, några stod bakom husknuten).

Blivande brudparet följde alla instruktioner noga och begav sig mot bussen. Bruden skulle på ansiktsbehandling och fick en supersnygg cykel inne på busstationen.



Vi åt en mysig frukostbuffé och sen åkte vi mot Gnesta. Målet var att bruden skulle åka segelflyg.



Här åker de iväg. Hon var väl inte stormförtjust innan eftersom att hon är flygrädd, men det klaffade och hon var jättenöjd efteråt!


Vi dukade upp en mysig picknick vid Gnestas fina fält. Njöt av olika sallader, jordgubbar, vindruvor, meloner och drack mousserande vin.




Efter picknicken begav vi oss mot Nyköping igen. Det var en del uppdrag som skulle utföras.



Vi satt nere vid vallarna och utförde några uppdrag:)




Sen "råkade" blivande maken komma förbi:) De skrattade lite åt varandra och visade upp sig lite för oss.




Den obligatoriska pussbilden:)




Vi åt grillat vid detta fina långbord ute i det fria:) Efter maten blev det fika och ännu fler uppdrag. Sen fick de som ville bada i badtunnan.

Det var en grymt bra dag!!

Jag fick skjuts in till stan och mötte upp Darlingen och svensexegänget på Club Tellus. Jag har inte varit där på väldigt länge, men det var skoj, massor av folk som jag kände och bra musik. Dock lite för hög volym kanske?



Mjo, lite solbränd har jag allt blivit;)




Min fina Darling och jag:)


Stort tack till alla som gjorde den här dagen och kvällen så bra:)

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Verkar som om ni hade en finfin dag/kväll!

kramar

2010-05-25 @ 12:27:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0