Adidas overall

Idag har vi haft en riktig slödag! Jag fick sovmorgon och kom upp lite efter 9. Darlingen vilar lite nu. Igår var vi hos några vänner på Arnö. Vi åt god grillad mat och fick underbart god efterrätt som bestod av nån vit chokladmousse grej. MUMS!

Eftersom att jag drack lite vin och Darlingen lite öl och någon whisky så tog vi en taxi hem. Ganska skönt att slippa vänta på bussen faktiskt. Men däremot så ska nog jag och Oliwer ta bussen dit idag, och hämta bilen. Tänkte att Oliwer skulle uppskatta att åka lite buss:)
Får vi se om Darlingen åker med. Han pratade om att gå dit med Zelda. Vi får se.

Jag vann en helt underbar adidas overall till Oliwer, på Tradera. Fick hem den igår, och den är vekligen helt underbart fin!!



Man ser inte riktigt hur fin den är på bilderna. Men färgerna är helt grymma! Exakt SoffiZ färger:)





Vann den här fina Hummel tröjan oxå till Oliwer. Men den har inte kommit hem ännu.

(båda bilderna är lånade från Tradera)


Vi fick hem paketet från LillaW igår med. Jag är supernöjd!
Oliwer invigde ett par pippi shorts igår;



Idag springer han runt med de här fina pippi kläderna;


Oliwer älskar den lilla "Herr Nilsson" detaljen på shortsen. "Tiiittaaaaa!!!!" :)


Vad har ni för er idag?

Kramar!


Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättefina kläder du vunnit!!! Du måste ju berätta sen om han verkligen gick till Arnö...:)



kramar

2010-05-01 @ 13:10:44
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0