Vab

Japp, så sant som det är sagt, idag har jag min första vab dag. Eller det var inte riktigt sant, vi vabbade ju när vi låg inne på Neonatalen direkt när Oliwer föddes, men efter det, så är det min första vab dag idag.

Oliwer hostade massor igårkväll, i en host kom det tom upp lite spya :(, men det verkade gå över ganska mycket. Under natten så somnade han aldrig riktigt och han var kokhet. Han fick sova inne hos oss i stora sängen.
Han hade närmre 40 graders feber och låg och "ojade" sig. Vid midnatt ringde jag till jobbet och sa att jag inte skulle komma och jobba idag.

När vi vaknade runt 8 så har Oliwer ganska normal temp och beter sig i princip som vanligt. Han leker, pratar och grejar som vanligt.

Jag har ont i halsen, så idag blir en lugn hemmadag för oss.











Vad gör ni idag? Kommentera gärna, så våran "sjukdag" tar slut fort;)

Postat av: Anna L

Ojdå, men de vänder fort med dem ibland, feber kan komma vops å försvinna fort....Här har de varit fullt ös sen halv 6 då vi visst skulle upp enligt Moa, så hon väckte hela familjen...härligt med barn...

2010-03-09 @ 10:58:29
Postat av: Karin

Usch, lät inte kul =( Då får vi se hur vi gör imorn då =/ Krya på er under dagen =) Kramar

2010-03-09 @ 11:25:28
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Trist att han är sjuk, men hoppas det har gått över nu! kramar

2010-03-09 @ 11:47:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

usch vad tråkigt :(

hoppas ni blir friska snart !

jag har vart på långpromenad idag =)

ska snart hämta ellen o sen ska vi handla o sen ut och leka =)

2010-03-09 @ 13:21:07
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Jenny B

Låter inge vidare att vara så sjuk hoppas ni blir bättre snart. Ta hand om er o vila! Styrke kramar!!!

2010-03-09 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0