Smoothie

Sitter med en smoothie idag oxå. Fick ett recept av en jobbarkompis. Det ska tydligen vara ett GI recept. Den är god iaf.

GI SMOOTHIE
1 dl naturell yoghurt
1 dl mjölk
Frysta bär
1 msk Linfröolja
Linfrön
Solrosfrön

Jag kan erkänna att jag har inte kört några mått, utan bara tagit lite av varje. Idag tog jag hela frysta jordgubbar. Häll i allt i en tillbringare och mixa allt. Kanongott!

Nyss ringde snubben som är ansvarig för våran lägenhet och undrade hur vi vill ha upp krokar och grejer i badrummet:) Imorgonkväll får vi flytta hem!!!

Han sa att om vi har tur så hinner bänkskivan komma tills dess, annars får vi ha den gamla i några dagar till. Det gör inget isf, för nu vill jag bara flytta heeeeem!!

Vad har ni för er idag? Någon som vill leka med mig och Oliwer?
Darlingen sover, han har jobbat natt.




Fick den här bilden på mms häromdagen. Hmmmmm, Zelda ligger på köksbordet! Hon är inte speciellt uppfostrad hon inte, men hon är ganska söt:) Hon ser lite skämsig ut;)

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Hahaha så jäkla söt hon är då=)

2010-03-25 @ 10:36:55
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Milla

Hi hi sötnosen då :) Klart man ska passa på att ligga på bordet om man kan ;)

Vad skönt för er att få flytta hem snart!



Kramar

2010-03-25 @ 14:02:42
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0