Pust och stön!

Hej!

Hur har ni det?
Jag känner att bloggen verkligen har blivit lidande den här helgen. Jag har verkligen inte haft tid att uppdatera.

Tänkte skriva en liten snabb resumé av vad vi har gjort under två dagar.

I går jobbade jag till kl 13, efter det hämtade jag Oliwer på dagis och sen hämtade vi Darlingen. Vi åkte förbi tjejen som skulle sälja matsalsbordet. Det var kanonfint! Så det la vi 500kr i "bokningsavgift" och ska hämta det imorgon eller på måndag, och betala resten av summan då:)

När vi hade varit hemma hos henne åkte vi ut mot Jönis. Vi var hemma hos Farmor och Farfar i några timmar och hämtade såklart hem Zelda. Efter det åkte vi hem till några bekanta och fikade. Jag somnade direkt när jag la huvudet på kudden sen.

Idag gick jag som vanligt upp vid 3.30. Åkte till jobbet och var där till kl 13. Sen har jag varit i lägenheten och grejat. Jag har diskat, plockat undan saker, torkat av saker, plockat upp andra saker. PUH! Det tar aldrig slut! Men det kommer bli kanonbra sen när det väl är färdigt!

Jag gav upp för en stund sen, det blir en natt till hos mor och far, men imorgon, då SKA vi flytta hem.

Imorgon jobbar jag förmiddag igen. Sen är jag ledig två dagar:) Så imorgon efter jobbet ska jag åka till lägenheten och fortsätta.

Vad har ni gjort idag?

Många kramar!


Nu ska jag titta på Lyxfällan och sen sova.

GLÖM INTE ATT FLYTTA FRAM KLOCKAN EN TIMME I NATT!







Två bilder från kryssningen förra helgen:)

Postat av: Carolina

Du verkar ha fullt upp! ;-) Hoppas ni haft en mysig kväll. kramar

2010-03-27 @ 20:50:44
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Jenny B

Vad fin bild det var på dig och Roffa =)

Ser ut som ni hade en bra kryssning =P

2010-03-28 @ 09:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0