Ont i huvudet!

Jag har en riktig spränghuvudvärk. Varför sover jag inte?
Först och främst så var jag tvungen att titta på WipeOut. Haha! Efter det fastnade jag här. På Facebook och Msn.

Nu ligger jag iaf färdig och klar i sängen för att somna. Darlingen jobbar sista natten nu. Sen är vi faktiskt lediga ihop. Iaf i två dagar. Alltid något. Älskar de här helgerna när vi går om varandra typ totalt. Det är nästan som att man glömmer bort hur den andra ser ut....! Inte nyttigt.

Sov gott alla glada!
Imorgon hoppas jag att jag kan skriva något roligt inlägg....!

Postat av: tezza

hoppas huvudvärken går bort underb natten !!

sov gott :)

2010-03-14 @ 22:41:11
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0