Matsalsbord

Jag hittade ett superfint bord med 8 stolar på en annons. Vi har nästan bestämt oss helt. Det ska nog få flytta hem till oss!

Just nu står ALLT från hallen, badrummet och köket i vårat vardagsrum, men när vi har ställt tillbaka allt som ska ställas tillbaka, och slängt allt som ska slängas, så kommer det bli kanonfint:)



(Lånad bild)

Vad tror ni om det här? Ett mycket bra pris oxå (jag tänker inte ens tanken att pruta på det priset).

Darlingen målade klart i hallen idag. Det kommer bli kanonfint! Sen ska vi måla lite svart oxå;) Men det får vi ta som det kommer. Medans han var hemma och målade så var jag och Oliwer nere hos våra kompisar Carro och Samuel. Oliwer och Sammy lekte, lekte och lekte. De "pratade" massor med varann och bråkade inte en enda gång:)

Carro bjöd på gott kaffe som vi gluffsade i oss:)

Nu tror jag att det blir en Johan Falk film uppe i sovrummet. Darlingen jobbar natt. Usch fy och blä för nattjobbet, men så är det iaf.

Hoppas att ni får en bra kväll/natt!

Snart är det fredag!!!!!

Postat av: Sofi

Jätte snyggt bord.. vad får ni ge för det?

2010-03-25 @ 07:52:41
URL: http://karedo.bloggplatsen.se
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Jätte fint bord!

O så skönt med många platser!



Och jag tycker att det är riktigt roligt att se hur fint det blir hemma hos er :)



Kramar

2010-03-25 @ 08:43:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Johanna

jätte fint bord! :)



sv; tack gumman!

kram

2010-03-25 @ 09:15:33
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jättefint bord! Om det är ett så bra pris hade nog jag också tackat ja till det!



Ludwig har nog bara sovit så länge som till klockan 6 ett par gånger. Dom går iaf räkna på bägge händerna och då är han ju ändå 2 år och några månader så det är väl bara att gilla läghet och inse att vi fått en morgonpigg liten kille. :) Eller stryk det föresten. Vi har fått en liten kille som inte gillar att sova alls!

2010-03-25 @ 09:32:03
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0