Värsta natten i Oliwers livshistoria.

Oliwer somnade ca 21.30. Det var väl ganska bra.
Klockan 2.30 vaknade jag av att Oliwer var vaken och gnydde. Jag hörde på gnyet att det var ett "Mamma ta upp mig-gny". Jag hämtade honom och fixade välling. La honom i våran säng.

OBS! Om du är känslig, så sluta läs HÄR!

Jag trodde att han skulle somna ganska snabbt. Som han brukar. Nej då. Det tänkte minsann inte han göra. Efter att ha knölat runt i sängen till kl 4, klättrade han upp och satte sig med ryggen mot sin pappa, och la Kaskadspyan med stort K.

Det var bara att kliva upp. Slita bort alla sängkläder. Bada ungen och sen försöka somna om igen. Medans jag badade Oliwer så bytte Darlingen alla sängkläder. Sen gick han och bytte om och åkte mot jobbet.
Klockan 8. ÅTTA. Somnade Oliwer. Jag trodde att vi kanske skulle sova till 12 eller nåt, men nej då. 9.30 öppnade han sina blå igen.

Han har bajsat två ggr, och är superlös i magen. Jag blir nog hemma och vabbar imorgon.
(Fan, jag som hade ett kvalpass då!)

Jag är så besviken. Jag hade ju massor med planer. Jag, Oliwer och Elin skulle till IKEA idag, och sen ikväll skulle jag och Darlingen på bio med Anna och Sandra.

Antar att det kommer fler dagar. Oliwer är ju naturligtvis det viktigaste i mitt liv, och kommer såklart först.
 Vi har iaf varit ute med Zelda en sväng. Oliwer fick gunga lite och nu sover han som en stock. Jag borde oxå vila men orkar inte....!

Ska städa lite. Är inne på dagens andra film oxå:)

Skriv lite roliga kommentarer.. Det blir mycket "soff-tid" idag:)



Postat av: maja

hua stackars liten! inte kul n är magen krånglar så man inte kan sova! hoppas han är piggare efter tuppluren så ni får sova i natt iaf =)

2010-06-21 @ 15:30:21
Postat av: Johanna

usch, jobbigt. hoppas Oliwer mår bättre nu! kram

2010-06-21 @ 15:49:25
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Ninus

Se det positiva.. Ni hann inte åka iväg iaf.. Ni slapp skura bil osv.. Hoppas lilleman kryar på sig snarast... kram

2010-06-21 @ 16:07:13
URL: http://tokismorsan.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥

nej, inte "skärcksjukan"

Lider med er då det inte var allt för länge sen vi själv hade den här hemma...hoppas att liten kryar på sig snabbt o att ni klarar er :)

Kramar

2010-06-21 @ 17:08:17
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Stackarna att behöva bli kass i magen och allt... hoppas han blir bättre imorrn så ni iaf kan vara ute, om vädret kommer vara fint vill säga!



kramar

2010-06-21 @ 18:15:09
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Stackars liten!! Hoppas han mår bättre nu! Får se om vi andra klarar oss. Krama honom från mig. Kram!

2010-06-21 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0