Vad är det som händer?

Jag känner mig bara helt tom. Dagen har rullat på i bra tempo, men under sista timmarna hände en grej. Jag kan inte riktigt förstå.
Det har kommit till en nivå där det bör ta slut. Det kan inte hålla på så här. Det får inte hålla på så här.
Ingen mår bra av det här.



Annars då? Jo. Skattepengarna rullade in på kontot igår, så nu är man lite rikare. Sånt gillas. Oliwer behöver nya sandaler. Ingen som har ett par i strl 24 som ni vill bli av med?

Nu ska jag och mina fina killar äta lite tacos. Lite fredagsmys så här på onsdagskvisten. Man måste unna sig lite. Så är det.

Kanske uppdaterar lite senare. Vi får se hur det ligger till. Jag hoppas på att få somna tidigt idag.






Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Gott med tacos! Vill oxå ha!



kram

2010-06-09 @ 21:39:20
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0