Underbar SATC kväll!

Jag vann ju biljetter till SATC 2 genom ELLE.se häromdagen. Den visningen var idag på Filmstaden Sergel på Hötorget. Jag hämtade Agnieszka vid 16 tiden och så åkte vi norrut. Givetvis hamnade vi i bilkö och vi blev mer och mer nervösa över att missa hela kvällen.

Vi kom iaf fram. Dock 15 minuter senare än vi skulle, men det gick jättebra att komma in ändå.

Det var röda mattan, wraps, bubbel, popcorn, dricka och godis. Inne i salongen stod det en stor mumsig goodiebag på varje säte.








Det var massor av bra SYOSS produkter, jag ser fram emot att testa dem allihop;), Första Sex and the city på dvd, en söt liten läskburk, en rabattkupong på FACE produkter och givetvis en ELLE tidning.


Jättetack Agnieszka att du ville följa med. Det var en grym kväll!


Tänkte visa en bild som jag tog i morse.



Så här ser det ut från våran balkong. Man får faktiskt lite extra energi på morgonen när man tittar ut och ser det här. Klockan var kanske 3.30 när jag tog bilden. Underbart!!!


Nu lockar sängen! God natt!
Imorgon blir det nya äventyr. Jag och killarna ska till Kolmården:)

Postat av: Kitty

Gillade du filmen?

2010-06-02 @ 04:38:50
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: karolina

Du är en fena på att vinna saker!!

2010-06-02 @ 08:42:32
Postat av: Lena

Vilken bra goodie-bag!

Härligt kort, synd bara att man måste gå upp mitt i natten för att få se det vackra ljuset :-)

2010-06-02 @ 09:18:16
URL: http://darlingexpress.wordpress.com
Postat av: Lilla jag

Roligt med goodiebag :)

2010-06-02 @ 20:01:36
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0