Pizza och mys

En lugn och fin dag på jobbet, den gick ganska snabbt att plöja igenom:). Efter jobbet tog vi oss en tupplur. Hela familjen:). Det är så mysigt att ligga allihopa i sängen, dvs två vuxna, ett barn och två katter. Zelda låg i sin säng:)

Vid 19 lämnade vi Oliwer på dagis. Han sover där i natt.




Jag och Darlingen åkte och köpte en pizza att dela på och hyrde en film. "Up in the air". Vi har haft lite mys i soffan. Det behövs ibland! Han har åkt till jobbet och jag ska snart sova.


Kram och god natt till er alla fina där ute i cyberspace:)


Förresten!! Jag fick hem min senaste vinst idag. Den gröna tröjan från Katvig. Den är lika fin som på bilden!!


Postat av: jenny - tävla om barnkläder värde 1700kr hos mig!

hej vännen, jätte fin vinst! älskar grönt:) jag går och väntar på min vinst - vagnen som jag vann, hihi spännande spännande!



Haha nej Liten var inte planerad, tror A:s bror måste ha ledsnat på att ha den för det är deras, men utan att fråga oss om vi var intresserad så körde de hit både bur och kanin när vi inte var hemma, och när Astrid såg den så var det ju inte så lätt att åka tillbaka med den ;-)



Smart av dom, haha ;-)



2010-06-14 @ 22:31:34
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0