Onödigt vetande?:)


Hittade den här listan hos Sagabus, och jag är inte sen att hänga på :)


Vilken svordom använder du mest? "Mupp!" Tror jag, eller "Faaan"
Äger du en iPod? Nope

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
3.20.
Hur många resväskor äger du? 1
Använder du flip-flops? Japp, älskar dem!
Var köper du dina matvaror ifrån? Citrgross
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Mjo, jag tar mycket bilder
Vilken var den senaste filmen du såg?
Masjävlar
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror på vad man gör
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus!!
Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, näääe, det tror jag inte)

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Näe
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Nån blandskiva som jag har gjort själv
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Melody Club!!!
När var senast någon stötte på dig? Lite nu och då;)
Vad åt du till middag senast? Pannkaka
Kan du vissla? Japp

Vem var den senaste som ringde dig? Min Darling
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Nåt som går fort
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Skulle ja tro
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0155

Tittade du på tecknat när du var liten?
Mjo, gjorde inte alla det?
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Mitt närmaste? Det i Oxelösund? Litet!
Hur många syskon har du? En lillebror
Är du blyg inför det motsatta könet? Nope

Vilken film kan du alla replikerna till? Yrrol, repmånad, typ alla Astrid Lindgren filmerna....
Äger du några band t-shirts?
Mjo, en Melody Club:)
När flög du senast?
Januari 2010. Kanarieöarna
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4

Läser du för skojs skull?
Ibland
Pratar du några andra språk? Engelska
Diskar du din egen disk? Ja
Har du gråtit offentligt? Jo

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, men det beror på vad det är
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, jag har lite på gång:)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Beror väl på, men i mitt läge spelar det ingen roll eftersom att vi har gemensam ekonomi:)
Kan du kasta macka? Ja

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion? Garanterat Popcorn!
Vem var din favoritlärare och varför? Har faktiskt haft en hel hög med bra lärare. Tro det eller ej. (Nasturligtvis en hög med dåliga lärare oxå)

Har du dejtat någon av en annan religion? Nope
Vad har du för väder? Soligt
Har du en blogg? Mmmm
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Gymnasiet? Var jag ens i skolan då? hmm. Jo men specialidrott Bowling gillade jag:)
Gillar du att flyga? Japp
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
När sov du senast på golvet? Jag sover inte på några golv:p
Vilken är din favoritdrink? Dricker vin

Gillar du din boende-situation?
Bådeoch. Men vill ju ha ett hus.
Vilken är din mammas hemstad? Oxelösund
Din pappas hemstad?
Oxelösund
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Olika, men gärna måååånga timmar:)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jo, de flesta är fullbokade

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Kan väl ha hänt nån gång.....
Vilken är din favoritfrukt? Satsumas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27, den 20e augusti
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Mjo, det är jag nog..
Tror du på liv på andra planeter?
Ja kanske
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Förmodligen någon passagerare på jobbet:)
Tror du att Gud är man eller kvinna? ? Han kanske är en female?
Vad var det senaste du åt? Biskvi:)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? De slogs om det;) haha nej, men jag vet inte riktigt

Gillar du senap?
Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Efter regn kommer solsken.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Absolut!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jag vet inte riktigt, men nån smart och snygg typ kanske;)
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Är det samma sak som Tradera? Isf JA
Tycker du om att krama folk? Jo i rätt sammanhang så:)
Skulle du säga att du är trendig? Näe det tror jag inte
Äger du en digitalkamera? Japp, systemkamera oxå

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen aning
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej, jag är van..
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Kan ingen på rak arm.
Tycker du att du är attraktiv?
Eh näe!
Vad är du allergisk mot? Nötter, pollen, hundar, katter, damm, med mera med mera, behöver jag fortsätta?;)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla ;-D




Kom igen nu! Det här var en rolig lista!!!:)


Postat av: Milla

Hi hi, en massa roligt onödigt vetande :D

2010-06-08 @ 16:03:29
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Lena

Väckarklockan på 3.20! Jag klarade inte av att ta in någon mer info efter den chocken :-)

2010-06-08 @ 18:04:30
URL: http://darlingexpress.wordpress.com
Postat av: Jessi

Den var rolig. =P Den ska jag med göra. =)

2010-06-08 @ 19:06:35
URL: http://jessithequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0