Lite bilder

Tänkte visa er några bilder.

Igår på Zumba:



En kass bild i motljus, men man ser på ett ungefär hur många som var där.



En bild till. Här ser vi
Johanna längst ner till vänster;)





Skorna som jag och Oliwer köpte häromdagen. Ett par små vita/guldiga gympaskor till Oliwer, ett par pumps och ett par sandaler till mig. Allt för 398kr. Lagom.



Jag gillar den lilla rosetten på pumpsen:) En fin detalj.





En trött kille som sover gott i sin nya säng. Bilden är tagen igårkväll.





När Oliwer hade somnat igår avnjöt vi denna goda mat. Kött med sallad och keso. Mums!



Idag ska vi iväg på äventyr! Först ska vi åka tåg till Sthlm, sen går vi ut mot Vikingterminalen och sen bär det iväg på kryssning:). Det kommer att bli jättemysigt! Jag och mina fina killar!


Hoppas ni får en underbar dag! Det ska vi ha!:)

Postat av: Kitty

Gillar pumpsen, super snygga!

2010-06-30 @ 13:02:46
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha värsta hetingen du fick med på bilden. ;)

2010-06-30 @ 17:39:00
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0