Ledig och bröllop!

Nu är jag ledig ända tills onsdag kl 4.30. Herrejesus så länge;). Hur ska jag få de dagarna att gå? Nemas problemas! Imorgon ska vi på bröllop. Det är Oliwers gudfar som ska gifta sig. Det ska bli jätteskoj att träffa hela det härliga "möhippegänget" igen.

Dagen idag på jobbet gick ganska fort. Det var en bra dag. De flesta var pigga och glada. Vissa dagar gillar jag verkligen mitt jobb, vissa dagar gillar jag inte mitt jobb. Men så är det.



Jag känner att jag knappt har träffat den här lilla godingen idag.

Han sov på dagis tills idag, och har varit ute hos Farmor och Farfar tills nu. Nu är han supertrött och grinig och kommer somna vilken sekund som helst. Imorgon ska han och jag ut och leka och förmodligen få sällskap av Elin. Sen ska lillprinsen till Mormor och Morfar över natten när vi ska ut till bröllopet. Jag gillar inte när det blir så här, att man knappt ser honom, men vad kan vi göra åt saken? Inte mycket.

Jag vet ju att han har det bra iaf, det är huvudsaken!

Ska kolla runt lite på nätet, återkommer lite senare:)

Kramar till er!

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Vi kanske kan leka i nästa vecka, typ åka och sola på tisdag om vädret är fint?

kramar

2010-06-04 @ 20:39:18
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0