Hallå där:)

Hej!

Oj jag har verkligen inte haft tid att blogga, men nu så. Tänkte visa lite bilder från igår med.

Igår hade vi en mysig, men häktisk, familjedag! Det började med att vi åkte hem till Farmor och Farfar och lämnade Zelda. Sen var tanken att vi skulle hinna in på Kolmården en snabbis, men vi skippade det och åkte bara Safariparken. Oliwer tittade storögt på alla djuren "Mamma!! Titta!!!" "Heeeeeeej djuren!!!!".










Efter Safariparken åkte vi mot Kvarsebo och tog färgan över till Söderköping. Lunch på en pizzeria och sen skulle Darling in i nån jaktbutik.




Mina fina killar i Söderköping.




Oliwer ger tummen upp. Han vill ha glass:)



 

Mmmmm!!!! Så gott med glass!!


Jag hittade massor med billiga hårnålar inne i en sjöbod. 50kr för alla de här, ett mycket bra pris! Nu när jag är så korthårig så är det ju kanonsnyggt med en liten hårnål då och då:)




Vi åkte förbi Ingelstashopping på väg hem. Jag hittade en tröja, ett par bruna och ett par svarta byxor på rean. Kanonbra.
Tittade efter shorts till Oliwer, men det fanns inga bra:(

Vi avslutade våran roadtrip med att äta tårta hemma hos Farmor och Farfar. "Dada" (Farfar) fyllde år:) Oliwer sprang mest runt och spelade fotboll.

Efter fikat åkte vi in till sjukhuset, det var dax för mig att lämna lite blod.

Lämnar Du blod?
Jag tog två till fina vinglas till min "samling" (har bara 4 st, men fler kommer det bli)




Jag gillar dem:)


Nu väntar jag på att mina killar ska komma hem. Vi ska festa till lite. Jag köpte två st bakelser. En laxbakelse och en skagenbakelse. De ser grymt goda ut! Jag vet inte vem som ska få vilken, så jag tror att vi delar på båda:)




Så där ja, det var lite bilder.

Imorgon ska vi iväg på Bröllop igen. Nej det är inte kronprinsessan Victoria och Daniels, men det kunde varit;)




Postat av: Amanda

Jag läste ju på facebook redan igår och det lät verkligen som ni hade haft en toppendag! Kanonfina bilder med. ^^



Kanon att du går och lämnar blod med tycker jag! Hade jag också gjort om jag hade fått, men tyvärr får jag inte det pga av blodbrist och allergier.



Jag tar lite bloggledigt över helg så önskar er en underbar helg!

Kramar

2010-06-18 @ 20:15:05
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättefina bilder och det verkar som ni haft en toppendag, trots att den var hektisk!



kramar

2010-06-18 @ 20:31:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: jenny

vilka jätte fina o härliga bilder :) ser ut som om ni haft en riktigt fin dag! jag har lagt in något som heter google analytics - http://www.google.com/analytics/ på min blogg, så kul att kunna se vad folk söker för något och se statistik, jag har ju haft det i drygt ett år nu så då har den ju hunnit samla lite data, roligt!



Hoppas ni får en fin helg! kramar

2010-06-18 @ 22:17:36
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0