Bröllop

Då var det dax för bröllop idag igen:). Idag är det Anders och Hannahs tur:)

Hemma hos oss råder det mer eller mindre kaos.

Kameror ska laddas
Kläder ska packas
Skor ska väljas
Oliwer ska roas (fast han har saft och tittar på barntv just nu;))
Slips ska tas fram
Frukost ska intas (japp, ostkaka blir det).
Klänningen har blivit tvättad (igårkväll, nu är den så fin igen;))
Vi har duschats
Benen har rakats.

Ja, typ det. Samtidigt som jag sitter på facebook, och bloggar på samma gång. Varför det? Vet inte, men jag gillar min blogg nu igen. Har inga planer på att stänga ner den just nu. Känner att jag får tillbaka ganska mycket på att skriva i den.

Kvinnor kan. Eller nåt?;)

Ska jag berätta en rolig sak? Jag har fått ett uppdrag under dagen. Jag ska vara lite bröllopsfotograf:) Jag ska ta kort på alla gäster som kommer och sen under resten av dagen/kvällen.
Det ska bli jätteskoj! Vi har lånat en Canon Eos 450D av en kollega. Bättre än min Nikon D40 iaf. Den ska oxå följa med såklart;)





Hoppas att alla får en underbar dag!!!

Många kramar till Er!

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Hoppas ni får en jättefin dag idag! kramar

2010-06-19 @ 11:09:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0