592st?



Jag har fått mina naglar fixade idag. Blev helt galet bra:) Vill ni se bilder från dagen, och på mina naglar?:)


Jag fattar ingenting. Enligt statistiken så är det 592st som har varit inne på min blogg idag, och sidan har visats nästan 1200ggr.

Det verkar inte troligt?





Postat av: Helena Skavsta

Vill gärna se... Va själv där i måndags....ler

2010-06-03 @ 19:57:23
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Denna helg kommer jag att ha temahelg baby på min blogg. Jag kommer att ha riktigt många tävlingar, recensioner, skriva om mina favoritbutiker på nätet, visa babysaker, och komma med tips, rabatter... Jag kommer även ha en "fråga experten spalt" där ni kan ställa frågor till en läkare och babysimexpert. Besök gärna min blogg nu under temahelgen! =) Kram, Diana

2010-06-03 @ 20:40:16
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0