100603

Här kommer lite bilder från dagen.




















Både Oliwer och Zelda har varit grymt snälla idag! Jag är himla impad av Oliwer att han klarade av att sköta sig så bra fast det var så varmt:)







Vi tog med Mormor och åkte till Hamnen i Nyk o tog en glass. Mumsigt tyckte Olwi:)








Mina naglar:). Jag gjorde en förstärkning och la på lila lack med tokrosa glitter:) Fint tycker jag, vad tycker ni?


Nu blir det sängen för mig. Imorgon är det jobb igen.

God natt!





Postat av: Anja

Jätte fina naglar :) Kram

2010-06-03 @ 21:34:33
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Nathalie

det blev coolt med glittret:)



Jag ska sluta då jag ska tillbaks till jobbet i sommar och jobba och då känner jag att tiden med jobb och barn och extra jobb inte fungerar i nuläget. Plus att det inte var riktigt som jag tänkt mig (företaget allså)

Hoppas att allt är bra med er. Härliga bilder du lagt ut:)

2010-06-04 @ 08:35:55
URL: http://nattisfinating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0