Ser ut som skit

Jag vaknade med humöret på topp lyckligt ovetande. Chansen var ca 50%, och naturligtvis blev det till det sämre. Om jag får välja.

Hemma hos oss ser det ut som skit. Oliwers leksaker ligger typ överallt, det behövs dammsugas och det ena med det tredje. Jag skulle behöva gå ut på promenad eftersom att jag inte gick min runda igår. Har fortf ont i hälarna efter mina tre blåsor som jag fick på promenaden med Jenny i förrgår.

Fan vilket dåligt humör jag blev på. Jag orkar inte. Inte idag.






Så här arg och besviken känner jag mig!



Jag har iaf gått ner 1kg sen i måndags.

Postat av: Amanda

Sådana dagar är så jobbiga. Hoppas det dåliga humöret vänder till det bättre.

Kram

2010-07-30 @ 11:42:42
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag är inte heller på tipptopp humör idag. Behöver städa men orkar inte heller... Men förhoppningsvis är humöret bättre senast imorgon! Kram på dig!

2010-07-30 @ 14:27:55
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0