Ösregn!

Oj vad det har regnat idag! Men vad gör det? Man har väl bra regnkläder?:P.

Jag och Oliwer åkte hem till Anna i Katrineholm. Oliwer började leka med Tyra direkt:). Vi åkte till stallet så Anna tog hand om sin häst. När hon mockade så hjälpte Oliwer till, när hon matade hästarna så hjälpte Oliwer till. Vi klappade en häst oxå, jag vet inte, han kanske blir en hästkille?:).

Inte mig emot. Inte för att jag gillar hästar, men vill han umgås med dem, så gärna för mig:)





-Heeeeej hästen!!!



Vi åkte hem till Anna igen och blev bjudna på mat:) Hennes duktiga man hade gjort mat åt oss:). Sen gjorde vi oss i ordning och åkte mot Hälleforsnäs. Serholts outlet och Lager 157 var målet.
Jag köpte lite smått och gott.




En supersöt vaxduk med mjölkpaket på:) Älskar den!




En hjärtskål, en "boll" för värmeljus och en MAMA och en PAPA skål (kruka? mugg? vas?)




En hoodie, en skaljacka, ett fleeceset, byxa och jacka samt 5 par strumpor till Oliwer.


Vi lämnade Tyra och Oliwer hemma hos pappan och tog bara med oss lilla Moa. Åh vad skönt det var att vara lite barnledig. Oliwer hade skött sig kanonbra och det var en nöjd och glad son som mötte mig i dörren när vi kom tillbaka:)


Har haft en kanonbra dag, vad gör det att det har spöregnat hela dagen?

Postat av: Agnieszka

Kul med massa shopping!

2010-07-30 @ 07:46:42
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anna

Det ä rju en perfekt stad å man det där... ;-P

2010-07-30 @ 22:05:50
Postat av: Anna

Vad tänkte jag igentligen på med det där inlägget?? Det var iaf kalasroligt att ha er är, och jag hoppas på flera gånger!!

2010-08-01 @ 08:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0