Möblerat om

Igår var meningen att jag skulle åka till tandläkaren, sen fika med Darlingen och sen passa på att storstäda medans killarna var i Jönåker och fixade med våran saab.

Planen gick ganska bra. Till en början. Tandläkaren gick bra. Fikat gick bra. När killarna åkte till Jönis så tittade jag på några avsnitt av Solsidan. När jag satt i soffan så smög sig magont på. Det gjorde så ont!!  Jag tänkte att om jag lägger mig en stund så kanske det går över. Icke sa Nicke. Det var någon som borrade och spikade i någon närliggande lägenhet. Gaaaah!

Efter några timmar så var det iaf så pass bra att jag kunde göra lite saker. Jag satte mig i Oliwers rum och rensade i hans byrå. En flyttkartong med kläder åkte ut. Jag rensade i hans klädskåp oxå.
När killarna kom hem så höll jag på som bäst med att rensa och greja.

Jag fick för mig att jag skulle möblera om i hans rum, och mycket riktigt. Jag gjorde om lite här och var. Det blev kanonfint:) Tänkte visa bilder sen när allt är klart.

Idag när jag vaknade så hade jag tänkt att ta igen allt jag missade igår. Jag gick upp och kände hur det högg till i magen. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Inte igen!!
Jag tog två alvedon och vilade en stund. Efter några mackor så har det nästan gått över.

Darlingen är iväg och fixar lite mer på bilen. Oliwer tittar på barnkanalen och jag ska vika lite tvätt. Jag har fixat lite med disken och har typ en miljon saker att göra idag. Bäst att sätta fart.

Idag fyller mitt lilla kusinbarn Sanne 1 år, så vi ska dit och hälsa på ikväll:)

Imorgon blir min lilla älskade son 2 år:) 

Vad tiden går fort!!!



Postat av: Agnieszka, mamma till 2

Ush för att ha magont, hoppas det går över och att du får må bra! Hoppas ni får en trevlig kväll hos kusinbarnet!



kramar

2010-07-06 @ 09:53:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka, mamma till 2

Krönikan ska publiceras igen redan imorrn trodde de, och då hoppas vi på att det blir hela!!!!

2010-07-06 @ 14:04:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0