Kvällsmat

Kvällens mat blev;



Grillad kyckling, gurka, fetaost och tzatziki:) Mums!


Idag har vi haft en lugn och skön dag. Jag, Oliwer och Zelda åkte till mina föräldrar. Vi fikade och kikade på alla foton och filmer de hade tagit på deras resa:). Vid 15 tiden ringde jag och väckte Darlingen, vi hämtade honom och åkte ut mot Jönis.

Där ute blev det fika och lek hos några vänner, sen umgicks vi med farmor och farfar. Vi sköt lite luftgevär oxå. Skojs.




Gissa vem som gillar sin hund?:) Goskillen:) Han älskar verkligen Zelda! Hon älskar verkligen honom oxå:) Mina finingar!





Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

vad gott med fetaost! :D

2010-08-01 @ 03:50:43
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0