Krogen

Ja igår hamnade jag på krogen:)
Vi hade en underbar dag på Kolmården igår tillsammans med Darlingens farbror med familj, och Darlingens syster med pojkvän. Vi lekte i Bamses värld, klappade djuren, tittade på delfinshow, åkte linbana och avslutade med safariparken.

När vi kom hem till Farmor och Farfar igen sen så fick vi god grillad mat och sen jättegod tårta:)

Vi åkte hemåt och jag bytte från kjol till byxor (Jävligt dumt gjort!!!). Hämtade upp tjejerna och började på Skeppsbron 11.

 

Jenny, Angelica, Linn och Jag.

Efter några glas på Skeppsbron 11 gick vi till Tellus. Fyfaaaaan vad varmt det var! Helt galet! Jag tog av mig skjortan och hade bara linnet, men hade ju mina jeans. Gaaaah!!!
Alla var totalt dyngsura där inne. Det var massor med folk och man klibbade fast med folk överallt!

Vid lite före 1 tände de alla lampor och stängde av musiken. Vi hörde av en vakt att det var brandlarmet som utlösts. Många gick ut och sen började musiken igen. (Hmm, jag trodde att man var tvungen att utrymma när brandlarmet går? Tydligen inte...)

Vid halv två traskade jag och Jenny ner till busstationen. Min bror hämtade oss och skjutsade hem oss, var och en till sig.

Jag hade en superbra dag igår! Tack till alla inblandade!!





Postat av: Carolina

Låter som en riktigt härlig dag, förutom värmen på utestället. Jättesöta bilder!! kramar

2010-07-18 @ 14:41:38
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Karin

Låter verkligen som en kanonhärlig dag =)

Va skönt! Men jag känner igen mig med värmen, är så där för mig jämt på krogen.

Skoj o läsa att du/ni har det så bra på eran semester. Kramar

2010-07-18 @ 20:38:14
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0