En härlig helg!

Vi har haft en jättehärlig helg! Som vanligt har den gått alldeles för fort!

Darlingen började jobba idag igen efter semestern, vilket betyder att han ska jobba 7 dagar i sträck nu. Jag fortsätter med ledigheten i fyra veckor till.
Det känns jättekonstigt nu hemma. Jag har ju vant mig vid att han är där jag är, men han slutar jobba kl 14 så han kommer hem snart.

Jag ska ta ut barnen på en promenad tänkte jag.

Vad har vi gjort i helgen?

Vi har skjutit lerduvor två gånger. Det gick kanondåligt för mig båda gångerna, men jag är inte bitter;)

I fredags var vi hemma hos en av våra chefer. Vi fick supergod grillad kyckling och vi var där framåt småtimmarna. Oliwer somnade i en av våra kollegors knä;)

I lördags åkte vi hem till våra älskade vänner Pernilla och Mats. Vi åt supergod grillad älg, fick god potatis och så avnjöt vi kvällen med lite alkohol. Vi sov kvar där. Supertråkigt väder hela tiden. Det regnade mer eller mindre hela tiden. Som tur var så hade Oliwer fått nya regnbyxor. Ute på M-huset på rean fanns det regnbyxor för halva reapriset. Jag köpte ett par blåa och ett par röda för totalt 97kronor. Helt lagom!



Världens finaste Pernilla:)





Tjejerna klädde Oliwer i en klänning och försökte sätta på honom en häxhatt. Det gillade han inte riktigt och sökte skydd hos sin pappa;)





Amanda gillade iaf häxhatten;). Allt klär en skönhet:)





Amanda, Oliwer och jag busar lite:). Jag fick oxå testa häxhatten.





Mathilda var Oliwers barnvakt under eftermiddagen/kvällen. Han fick spela datorspel med henne:)





SötCarolin sitter och ritar lite:)


Vad ska ni göra idag?
Min bror kommer hit strax, då ska vi gå ut med barnen. Sen ska jag laga lite mat.

Kramar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0