Cinderella 30/6-1/7-2010 Del 2

Dag 2 på våran myskryss:



En liten myskille på morgonkvisten. Första gången han sov i en stor säng med ett fallskydd. Gick hur bra som helst:)


 
 

Oliwer körde lite poledance vid frukosten:)




Lite kaffe:)


 

Vi lekte...




och lekte...




och lekte...




och lekte...




Vi tittade på Trollkarlen Jonny igen.




Satt fint på golvet en stund bland de andra barnen




Vi mumsade popcorn....




och glass:)


Vilket underbart dygn vi hade:)
Tack mina älskade killar!




Postat av: Nathalie

åhhh så härligt ni ser ut att ha det:)



Vincent går på Peterslundsförskola, pingvinen. Vart går oliwer? Ni bor i oxelösund va? har alltid för mig att ni bor i nyköping av någon andledning. Vart i oxelösund bor ni isf???

2010-07-05 @ 19:05:07
URL: http://nattisfinating.blogg.se/
Postat av: Sandra A

Njut nu av din semester... Själv har jag imorrn och fredag kvar innan jag har mina tre veckor! skönt



Gillar verkligen Oliwers tröja med varmkorvar! Var får man tag på en sån? Så häftig!



Ha det gott, hoppas vi ses snart!

Kram!!!

2010-07-05 @ 20:19:03
Postat av: Nathalie

ja det måste vara så, hur kommer det sig att ni flyttade till oxelösund då? stenvik säger de är en bra förskola.

2010-07-06 @ 08:49:03
URL: http://nattisfinating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0