20100716

Åh vad det har varit varmt idag! Vi har varit ute hela dagen:) Det har varit grymt härligt!

Vi började med att gå 2,5km på spåret, i slutet av spåret finns ett hundbad, så där passade Zelda på att ta sig en simtur. Oliwer ville oxå bada, så vi slet av honom kläderna och så badade han oxå.
När vi kom tillbaka till parkeringen så tog vi lunch på Havets källa.
Jag och Darlingen tog varsin fetaostsallad och Oliwer fick pasta med köttfärssås. Mmmm vad gott det var!

Efter lunchen åkte vi hem mot Mor och far. Min pappa var hemma så Oliwer lekte med honom och så åt vi varsin glass. Efter ett tag kom vi fram till att vi skulle byta motor på båten. Mor och Far hade köpt en ny (det var verkligen på tiden!!!). Vi ringde min bror, så han och en kompis kom och hjälpte till. När nya motorn var på så kom mamma lite lägligt förbi. Då hade hon slutat jobbet. Vi åkte på en sväng med båten i ca 45 minuter. Åh vad Zelda njöt!!! Hon njöt av varje sekund!

Nu på eftermiddagen har vi bara varit ute hemma hos mamma och pappa. De bjöd på korvburgare. Vi kom precis hem. Oliwer sover som en stock, och jag ska oxå knoppa strax tänkte jag.

Imorgon blir det Kolmården för hela slanten! Ska bli grymt skoj!


Förresten, jag har lagt ut lite semesterbilder på Facebook. Så ni som är mina vänner där får gärna kika om ni vill.


Jag kom precis på en sak... Det står en Bacardi Breezer- Mango i min kyl... Kanske bäst att dricka upp den ikväll, den kanske blir gammal??;)

Postat av: maja

haha inte bra o låta spriten bli gammal ;) låter som att ni har en härlig semester när man kikar på dina texter, hoppas resten fortsätter lika bra!

kram

2010-07-20 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0