Spa

Idag har vi varit på ett köpcenter som heter Atlantico. Vi tog bussen dit. Det fanns massor med olika butiker. Vi köpte inte så jättemycket, lite kläder till Oliwer (bla en tröja och ett par byxor som vi tvingades köpa för att det hände en "liten" olycka i blöjan:P)

Jag visar bilder på inköpen samt lite andra bilder senare. Nu ska jag och Darlingen bli barnfria en stund. Vet ni varför? Vi ska iväg på spa:) Återkommer som sagt senare med lite bilder och sånt:)

Ha det så bra sålänge:)

(Anna, så brun är jag definitivt inte!!)

Postat av: Bea

Låter som att ni har det kanon där borta! Jag vill också åka utomlands!!

2010-01-11 @ 20:25:14
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0