Söta Sanne:)

Idag efter jobbet så åkte jag hem till min kusins mor. Där var min kusin och hennes söta dotter Sanne. Sanne är 364 dagar yngre än Oliwer, så om något år, då blir det full fart!

Oliwer lekte och dansade. Vi fick god mat och gott fika! Oliwer fick sin julklapp oxå, ett puzzel. Sanne fick sina julklappar av oss oxå:) En mycket bra dag! Men nu är jag trött!





Två små söta sysslingar:) Ber om ursäkt för den dåliga mobilkamerakvalitén:)





En gammal bild på sysslingarna:)

Sov gott! Det ska jag göra nu!
Imorgon blir det fika/lunch med Agnieszka och Elton:)

Postat av: jane

Tack =) .. Jodå, har fått sova rätt skapligt. Va uppe vid 3 och gjorde välling.. min minska har fortfarande feber så man räkna med lite oroliga nätter...



Hoppas att du får en fin dag.. :) Hur gammal är din son?

2010-01-26 @ 08:16:08
URL: http://janehagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0