Sjuk?

Sjuk? Jag? Nääee, jag är inte den personen som är sjuk! Men jag har onekligen ont i halsen när jag sväljer, och täppt i näsan är jag. Verkar jobbigt! Jag ska kurera mig som faan innan det bryter ut helt:P (det ska absolut inte bryta ut!)

Idag var ju jag och mina killar på badhuset. I början var Oliwer lite reserverad, men sen så:) hehe, han och Darlingen åkte rutchkana gång efter gång efter gång! Sen tog vi lite lunch. Korv och mos, sen fortsatte de igen!

Vi har några kollegor här som spelar tv-spel. Jag ligger inne på sängen och tittar på Falk-Leo Gaut. Ska smyga ut och sno några chips:)

Vad har ni gjort idag?



De här fina tröjorna köpte jag till Oliwer på rean på Cubus häromdagen. 113kr för båda två:) Lagom!

Postat av: frida

verkligen jätte söta tröjor, ja gilla den svarta skarpt.

hoppas du inte blir mer sjuk.



/Frida

2010-01-27 @ 21:37:46
URL: http://fridizan.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättefina tröjor till lilleman! Tråkigt att vara sjuk... du jag såg att det skulle börja en blomsterbindarkurs igen... eller vad det heter... ska du gå på den eller någon fortsättning på din förra? kramar

2010-01-28 @ 19:56:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0