Sista januari

Idag är det sista januari 2010. Jag har inte ens vant mig vid att skriva 2010. 2010. 2010. Fortfarande konstigt. Men antar att när jag vänjer mig så är det dags att börja skriva 2011. That´s life.

Idag tog jag mig en lång sovmorgon. Mina blå öppnades någon gång efter 10. Helt lagom! Halsen känns mycket bättre, nu är det bara näsan som är täppt. Men det kan jag leva med.
Idag skulle jag jobbat mitt sista pass med Skavsta-kläder. Fr.o.m imorgon är det kostym a´la Securitas.

Det blir nog bra. Jag är ju en riktigt kostym-Nisse..... Ehe, eller inte, men jag vänjer mig väl.
"Funkar det på Arlanda, så borde det väl funka på lilla Skavsta
?"

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har slängt ihop en sockerkaka och så har jag diskat. Nu ska vi äta lite mat och sen fika med nygjorda sockerkakan och kaffe.

Förresten, vi har köpt en ny soffa!!!! :D
Vill ni se hur den ser ut?!



Vi köper den av två kollegor, så jag har snott bilden från dem. Behöver jag säga att jag längtar efter att den flyttar in hos oss:)
Våran hörnsoffa i fuskskinn har jag gett bort till min vän Nina. Hon ska bara komma och hämta den:)

Perfa!!

Vad har ni för er en söndag som denna?

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jag har varit och hälsat på Louise och tvillingarna i runtuna, och Magnus fick vara hemma med ungarna!



kram

2010-01-31 @ 17:53:12
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Pia

Fin soffa!

Har varit på babysim och sedan storstädat här hemma, nu väntar jag på sambon som är och köper pizza mumma

2010-01-31 @ 18:52:00
Postat av: tezza

vad fiin :)

2010-01-31 @ 20:51:07
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0