Julen är över

-c2098fae09785ac0fd1ea2cccc3c3e2.png


















Hej!

Hur har ni det i kylan? Jag har det ganska bra, dock väldigt täppt i näsan, men jag försöker avvänja mig med neseril, så kanske det slutar någon gång?

Den här kassa mobilbilden visar att vi har kastat ut julen. Äntligen! Alla tomtar (hoppas jag iaf) är nerpackade, alla ljusstakar och andra julsaker. Bara att granen försvann gjorde massor! Nu får det vara nerpackat i ca 11 månader, sen är det välkommet upp igen:)

Så skönt med "vanliga" lampor och mina fina gröna gardiner:) Slängde massor med fula blommor oxå. Ska gå en "vattnings-runda" sen oxå, sen är det klart. Darlingen dammsög hela lägenheten och sen "firade" vi att julen var borta genom att äta kladdkaka. Det var supergott! Oliwer mumsade på bra:)

Idag jobbade jag mitt 4e pass i rad, dock ett morgonpass, pga att det hände en grej på jobbet igår, så jag bytte pass. Oliwer fick då vara på dagis 6-15 ist för 10-15, men det tror jag absolut inte han hade något emot, han hade varit jättesnäll idag, och ätit jättemycket mat. Så duktig:)

Nu är jag ledig en dag, och sen är det två morgonpass igen, sen åker vi. Det ska bli så grymt härligt! Imorgon (om jag inte är lika täppt) ska jag och Oliwer träffa min kusin och hennes dotter. Det blir lite julklappsbyte och massa prat. Hoppas verkligen att jag är friskare tills dess. Vill ju inte smitta ner mitt lilla kusinbarn:)

Avslutar med två favoritbilder från julafton:)




Min glada fining har fått en julklapp:)




-Ouups?? Did I do thaaat?;)


Postat av: Mamma och Mormor

Krya på dig!!

Hälsa så gott till kusin och kusinbarn om du träffar dem.

Kram!

2010-01-03 @ 22:44:43
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Vad mysigt att ni ska åka snart, du får sola lite åt mig med! Tråkigt att det hänt skit på jobbet, vet ju inte vad det är men verkar inte vara kul alls.

Hoppas vi kan ses när ni kommer hem från turklandia igen! kram

2010-01-04 @ 19:04:51
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0