Igår hade...

4a177d49d0644d2a863c819fc4dcfb5c.png

Kolla varifrån!

Igår hade vi familjen Birgersson hemma på middag. Vi bjöd på räkcoctail till förrätt, rådjursstek och en potatisgratäng till middag, och sen en vit kladdkaka med glasyr och hallon/blåbär. Det var så himla gott!:). Idag slutar jag klockan 10. Ska hem och ta reda på lite om resmålet vi ska till imorgon. Sen ska jag packa:). Åh vad jag längtar tills imorgon! Vad har ni för er idag? Jag ser att ni tittar in här varje dag, men jag tycker ju såklart att ni ska lämna lite kommentarer:) kramar! Förresten, ser ni vilka fina blommor jag fick igår? Tulpaner och videkissar:)


Postat av: Anna

FUSK...Jag vill oxå följa med:=) Jag och Johan får plats i era resväskor...HAHA...



KRamar

2010-01-06 @ 10:04:01
URL: http://atthittavagentillbaka.blogg.se/
Postat av: tezza & ellen

Ooh vad gott det lät då !!

vart ska ni då???

idag är det en lugn hemmadag.. som de senaste 11 dagarna..

2010-01-06 @ 13:55:23
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ha en trevlig resa! Blommorna var hemskt fina också! Hoppas de håller sig fina tills ni kommer hem ;)

2010-01-06 @ 19:24:37
Postat av: Karin

Väldigt fin vårbukett =) Låter väldigt gott det där måste jag säga, hehe. Kramar

2010-01-07 @ 09:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0