Husvisning och kalas

Idag är det husvisning. Vi har inte varit och tittat på hus på väldigt länge, så det ska bli skoj.

Sen om några timmar så ska vi på kalas. Elton har ju fyllt 1 år:) stora killen! Ska bli skoj att träffa alla igen:)

Igår var vi på ONYX match, de vann:) En ganska bra match. Efter det åkte vi till Coop Forum och handlade lite till kvällen. Det blev tacos och sen fruktsallad till efterrätt.

Elin kom hit och åt. Min bästa granne. (Nu bor hon i England, men är ändå min bästa granne!)
En mycket trevlig kväll, dock blev den sen. Men nu är vi uppe igen. Pigga och glada....! Oliwer började gallskrika i natt, Darlingen hämtade honom in till våran säng, och så somnade han om, sen vaknade han och skrek igen. Så höll han på. Jag tror att det är brännsåret som spökar. Vi smörjer med Aloe vera, men det måste göra ont.

Vad har ni för er idag?


Postat av: micaela

Vart ska ni se på hus???

kram

2010-01-17 @ 11:08:18
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

JAg håller på att baka och stå i, ska ju kalasa idag!

Ser fram emot att ni ska komma! kramis

2010-01-17 @ 11:43:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0