Gott nytt...

0-4d63576e67b75781775647bfbed317e2.png

Kolla varifrån!

Gott nytt Decennium! Gårdagen var jättebra! Vi åt gott, pratade och skrattade. Vi tittade på fyrverkerier och testade massagestolen. Oliwer gillade fyrverkerierna! Han tittade storögt på dem. Jag har massor med bilder att visa er. Just nu är vi hos farmor och farfar, så bilder kommer senare. Jag ligger superlångt efter i era bloggar, känns som att jag bara har jobbat och jobbat i hela december, och har missat bloggarna sen dess, men jag får ta igen det:). Äntligen är det 1a januari. Ett nytt decennium, ett nytt år och en ny månad. Det kan bara bli bättre. En vecka kvar nu:) hoppas ni hade en trevlig dag/kväll igår, och att nya året har börjat bra:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0