Fyfaaaaaaaan

Jag är genomtäppt i näsan och när jag tar nässpray blir det bara så där äckligt ni vet, det blir aldrig riktigt bra och så "smakar" det äckligt. Det gör ont när jag sväljer och honungen är slut:(

Jag och Oliwer gick upp vid lite före 8 i morse och åkte till dagis. Jag åkte hem igen och tog ett bad och la mig och vilade lite. Sen hämtade jag honom igen. Det hade gått bra på dagis idag igen. Min duktiga kille:)

Jag gjorde lite stekt kassler och stekt potatis, och sen gick jag och sov en stund.

Vi hade några kollegor här igårkväll, de drack lite öl och spelade tv-spel. Det resulterade i att jag gick och la mig vid midnatt men kunde inte somna pga deras ljudnivå. När väl Darlingen kom och la sig vid 4 (?) tiden så kunde jag verkligen inte somna. När han har druckit så låter det som ett annat j*la sågverk i vårat sovrum.

Summan av det blir en sur SoffiZ, spec när hon inte är riktigt frisk!
Sova bör man.....!



Darlingen och jag på kryssning i december 09

Postat av: Johanna

krya på dej, och sparka ut karln om han låter som ett sågverk inatt igen! :P

2010-01-28 @ 16:09:06
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: tezza

krya på dig massor !

inte lätt med dessa män ;)

2010-01-28 @ 20:36:15
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas du mår bättre nu jag är ju inte världens tidigaste att läsa bloggar i bland. Jag har oxå varit genomförkyld och haft samma problem med att nässprayen inte hjälper helt men har provat otrivin menthol nu och visst den är stark men klart den bästa den funkar verkligen testa den nån gång om den andra inte hjälper är mit tips. kram

2010-01-30 @ 07:57:22
Postat av: Ninus

SINOVA.. köp sinova det är bättre än nässpray.. Gubben använder det jämt när han e täppt=) Krya på dig. Kram

2010-01-30 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0