Premiär!

Idag är en historisk dag. Oliwer sover sin första natt på dagis! Det gick jättebra att lämna honom, han gick fram till dagisfröken och satte sig i hennes knä. Barnen som redan var där satt och tittade lite på barnkanalen. 
När vi sa hej då så åkte underläppen ut lite och han pep till, men fröken tog upp honom direkt. Jag tror att han somnade ganska snabbt när vi gick därifrån.

Imorgon kl 13.45 ska jag hämta min lilla prins! Det ska bli skoj att höra hur det har gått. Det är när Darlingen jobbar natt och jag jobbar morgon dagen efter som det krockar och det blir att sova på dagis för Oliwer, det blir några såna "monsterpass" (19-13.45) per månad.

Jag ska titta klart på "I en annan del av Köping". Sen blir det sängen. Jag är supertrött! Darlingen ska åka till jobbet snart.



Saknar min lilla gris!!!



Förresten, igår köpte vi en ny pulka till Oliwer. En rosa. Vad tycker ni om det?!:)
  



Postat av: tezza & Ellen

skönt att det gick bra =)

det ska nog gå bra hela natten o imorgon med =)



en rosa pulka är ju toppen !

är absolut inget fel i det !

kramar

2010-02-07 @ 21:35:19
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0