Ny soffa:)

Idag har jag lunchat med Agnieszka, Nova, Elton och "Farmor" (ja, jag lämnade Oliwer hemma med sin pappa). Vi lunchade Buffé på hotellet mitt i stan. Gott! Jag tog kött, potatis och massa sallad, och sen blev det hallontårta och kaffe till efterrätt. Mycket gott!

Det var såklart Agnieszka som jag pratade om igår, och hon blev jätteglad över lilla presenten jag hade fixat.
Det var en presentpåse som jag hade plockat ner några olika sorters badbomber, nagellack, nagelfil, te, ljus och lite annat:). Jätteskoj att du gillade den:)

En stor förrändring har ju hänt hemma hos oss idag med. Vi har bytt ut våran hörnsoffa mot en fräsch divansoffa:)


Före- en stor, ganska ful hörnsoffa i fuskskinn. Dock ganska bra när man har djur och småbarn (samt en karl under samma tak!) ;)




Det blev en aning tomt när soffan försvann!




Tadaaaaaaa!!! En ny (iaf för oss) och fräsch randig divansoffa:)

Nu är det bara lite piff att syssla med i vardagsrummet, sen är jag nog ganska nöjd. Ska bara hitta ett fint matsalsbord och 6 st stolar oxå;)

Gissa om jag sitter bra i soffan!!:)

Jag köpte en jacka och en tröja till Oliwer på stan idag oxå. På rean på Cubus.





Vi har ätit tacos nu på kvällen. Darlingen ska iväg och jobba natt:(, jag hoppas att Oliwer somnar snart, så kan jag piffa lite och sen slappna av lite med en stor kopp te.


Vad har ni gjort idag? Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll:)


Postat av: tezza & Ellen

vad fin den är =)

2010-02-05 @ 22:05:56
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Johanna

jätte snygg soffa! skulle med vilja ha en soffa i framtiden, men skinnsoffa är så bra när man har ett barn som kladdar och djur.. :)

snygga kläder du hittade, cubus is the shit! :P

kramar

2010-02-05 @ 22:18:00
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Anja

Jätte fina soffa. Och fina kläder du hittade på rean... rea är bra :) Om du vill så får du komma hit den 20 februari och festa loss med en massa tjejer :) Kram

2010-02-06 @ 08:41:05
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Soffan vart jättefin! Tack snälla söta du för presenterna! Teet var superduper gott!



Stora kramar

2010-02-06 @ 09:35:51
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0