Mums:)

Jag och Oliwer sitter och tittar på Bygglov och pappan dammsuger. Lagom fördelat tycker jag:) Vårat besök har gått hemåt. Alla åt sina semlor med god min, och de fick bra betyg:) Härligt! Oliwer och Samuel fick en varsin:) De åt väl iofs inte upp riktigt hela, men de tittade storögt på dem:)

Tänkte visa några bilder från idag;


En trött men söt kille! Så lång han ser ut när han sitter så där:)




Mums!!! Gott med grädde!!



Resultatet; Goda blev de! Den fina nya brickan passade bra som "Semla-bricka":)



Sen skulle vi ta kort på Oliwer och Samuel tillsammans. det gick sådär.
Inte så lätt att få med två st små killar med spring i benen på samma bild....



Vi testade igen, men då blev Samuel jätteledsen. Vi gav upp....:)



Oliwer drack upp sin saft efter att Samuel gått (åkt pulka) hem.

Nu hoppas jag att Oliwer somnar snart. Jag är jättetrött och hoppas på en ganska tidig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0