Middag igen

Igårkväll var vi på middag igen. Det bjöds dovhjortsbiff och potatisgratäng till huvudrätt och skagentoast till förrätt. Mmmmm!! Så gott det var!

Vi blev kvar tills efter midnatt, då jag hittade min lilla kille så här;





Han lekte med Amandra och Caroline. De sprang och grejade och donade. Så gissa om den här lilla killen tog sovmorgon till 9 i morse:)

Vi lämnade Zelda ute hos Farmor och Farfar igår, och det är så tomt hemma hos oss nu. Hon ska bo ute hos dem under stambytet. Vi ska bo hos mina föräldrar. Jag tror att katterna börjar ana oråd, eftersom att Darlingen bar upp deras reseburar förut:)

Så dagen idag kommer att bestå av att tömma HELA badrummet på "lösa" saker. Tömma hela hallen på lösa föremål och möbler, plocka ut blommor och möbler från köket och tömma några av köksskåpen.
Vi vet vad vi gör idag.

Sen ska vi packa ihop kläder och annat som ska med i "flytten". Trycka in katterna i sina burar, ta med deras grejer och ta med Oliwers leksaker. Jaa, lite att göra, men så är det.

Om 5 veckor får vi flytta hem igen. Det ska bli otroligt skönt!

Ska börja med att äta lite lunch. Har spaghetti och köttfärssås i kylen, och efter det ska jag ta ett sista bad i mitt älskade badkar:(, sen plocka massor. Eller om jag ska plocka först, och avsluta med ett varmt bad. Det tål att tänkas på!

Har ni haft en bra helg? Ska ni göra nåt spec idag?
Missa inte min tävling:)



Oliwer sitter och sjunger och spelar hemma hos Farmor och Farfar:)


Postat av: tezza

hoppas det gått bra idag !!

2010-02-21 @ 19:36:58
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Vad jobbigt o inte få vara hemma!!!

Har ni fått välja den nya inredningen själva?

2010-02-21 @ 20:25:22
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag hoppas att det gick bra att röja idag och att ni fick allt gjort =) Hoppas också att det blir klart på utsatt tid och inte som det brukar bli när man får stambytt, att det tar en månad till med andra ord =/ Men det ska bli kul o se hur det blir sen =) Kramar

2010-02-21 @ 20:36:39
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

åh vilken sötnos! :D

2010-02-21 @ 20:56:27
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0