Lördag 6 februari

Idag kommer damen hit igen, hon som hämtade våran hörnsoffa igår. Hon ska hämta resten av den. Det ska bli skönt och sen kan jag börja greja lite i vardagsrummet.

Jag trivs otroligt bra med nya soffan! Den står som klippt och skuret i vårat vardagsrum:) Man sitter otroligt bra i den, den är mjukare och lägre än våran gamla.



Darlingen sover. Han jobbar natt nu i helgen, så helst skulle jag och Oliwer behöva "försvinna" i några timmar. Men vet inte riktigt var. Har ingen lust att gå på stan idag igen. Så vi blir nog hemma.
Har lite tvätt att vika och en maskin att tvätta.

Precis när jag skulle somna igårkväll så hörde jag ett gallskrik. Oliwer hade vaknat, han stod upp i sängen och hade nästan panik. Han skrek tills han kräktes. Så när jag kom in så var det bara att lyfta upp honom och springa till toan. Han kräktes lite mer och sen somnade han på mig. Stackars lillen! Han måste haft en mardröm eller nåt. Jag tror inte att det är magsjuka eller nåt på gång, eller ja, det vet man ju aldrig, men jag tror inte det. Han fick sova i våran säng. Min lilla gos!

Nu ligger Gos jämte mig i soffan. Han är supergosig:) Vi tittar på barnkanalen. It´s the shit:)

Har ni några roliga tips på vad en mamma och en liten son kan göra ihop en dag som denna när vi inte får "låta för mycket"?:)

Oliwer röstar nog på att rita. Så det blir det nog en hel del av:)



-Jag lovar!! Det var inte jag som tog de sista stripsen!!!

Postat av: Johanna

usch stackarn, jobbigt med mardröm. :( hoppas det är lugnt idag!

2010-02-06 @ 10:03:13
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Jonnie

haha jo jag vet : )

2010-02-06 @ 11:15:47
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Anna

Snygg soffa, ska bli kul att se!!

2010-02-06 @ 13:48:39
Postat av: Karin

Blev snyggt med nya soffan =) Kul att förändra lite hemma =) Vilket jag vet att du tycker om också;) kramar

2010-02-06 @ 17:59:42
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

usch stackarn. hoppas han håller sig frisk =)

2010-02-06 @ 21:49:40
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0