Lite sorgligt!

Idag efter jobbet åkte jag till lägenheten en stund. Jag blev nästan chockad när jag kom in och fick se vad de har gjort med mitt älskade badrum.....



Jag blev helt paff. Stod bara och tittade på eländet! Det sista Darlingen sa innan jag gick in var "Bli inte allt för chockad". Jag kanske inte trodde att det såg ut ... Betong, betong och mer betong.

Köket ser numera ut så här;

 

Ja jag vet att det kommer att bli jättefint när det blir klart, men just nu känns det som att fem veckor är sjukt lång tid!





Utanför porten stod alla små toaletter och badkar och frös. De väntar på att bli förflyttade till skroten.


Imorgon är en stor dag i mitt liv. Sen kan jag börja om igen. Äntligen kan jag andas ut. Det ska bli så härligt!

Imorgon avslutas min tävling oxå. Glöm inte att vara med i den!




Klicka på bilden för att komma till tävlingsinlägget!

Postat av: Karin

Jo, jag minns hur det såg ut här hemma när dom höll på med renoveringen. Att det kan se så kalt och "dött" ut i ett rum =/ men som sagt så blir det fint sen =) Kram

2010-02-23 @ 19:36:02
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Låter som en viktig dag imorgon. Hoppas det går bra, vad det nu än är.

2010-02-24 @ 00:26:33
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, "här sitter alla små toaletter och badkar och frös", härligt citat!

2010-02-24 @ 08:32:34
Postat av: Anna L

Oj vad tomt det såg ut....

2010-02-24 @ 13:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0