Ledig onsdag!

Efter att ha tänkt en stund så kom jag fram till att det är onsdag idag. Eftersom att både jag och Darlingen jobbar skift så har vi inte så bra koll på vad det är för dagar....:)

Men vad gör det?! Vi är lediga! Tillsammans!:)

På "att göra"-listan idag står att jag ska klippa mig. Jag ska bara få tummen ur och ta mig till en frisör:)
Blir nog en sväng ut til Farmor och Farfar oxå. Det var längesen!

Kanske ska slänga ut alla vhs filmer oxå, tänkte ge dem till någon loppis.

Vad har ni för er idag?
Fortsätt gärna att kommentera;)



Lilla familjen på Nyårsafton:)

Postat av: rw

2010-02-10 @ 12:08:14
Postat av: tezza

vad härligt =)

hoppas det blir bra !!

fan vad roligt det ser ut på bilden.. i månen .. eller det kanske inte är det.. men är det bara jag som ser människan där..?

2010-02-10 @ 12:08:57
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Skönt att vara lediga tillsammans! NJUT! Vad är det för VHS filmer som ni ska göra er av med? kramar

2010-02-10 @ 16:17:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0