Ökat läsarantal?

Oj det var värst vad läsarantalet höjdes när jag berättade om mina missfall.

Sen att det var EN som kommenterade inlägget det var ju roligt. Tack Petra för din fina kommentar!


Nu ska jag och Oliwer strax klä på oss och åka mot Dagis. Jag ska passa på att träna en stund. Springa lite:)
Dock har jag lite ont i halsen, så det blir lugnt på träningsfronten.

Oliwer har valt första paketet i julkalendern och i det fanns det en fyrhjuling. Den leker han med hela tiden nu:).







Välkommen DECEMBER:)

Ha en bra dag:)





Postat av: En pojkmammas vardag ♥

vilken fin fyrhjuling han fick lille O :)



Tycker att det var starkt av dig att skriva om missfallen. Och jag tror som du att allt har en mening. det finns ett öde även om vi väljer det lite själv...



Söt du är som drömt om mig också! Blev lite nyfiken på vad du drömde? :)



KRAM!

2010-12-01 @ 09:06:08
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Elin

Kul med paket :-) (och otroligt snygg tröja han har på sig. hihi partisk)



Ja, jag försöker byta ut alla mål, när jag tränar blir det lite annat också, annars orkar jag inte.

Men som i morse åt jag inte frukosten förrän 9.30, för jag va inte hungrig innan det, ganska häftigt, för när jag käkar som vanligt är jag vrålhungrig på morgonen.

Frukosten är ju onekligen det viktigaste målet, men ja... man lever ju som man lär ;-)

2010-12-02 @ 10:29:28
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0