Mycket

Oj vad det är mycket just nu.
Mycket som rör sig i min lilla hjärna.

Ont i huvudet pga feber, förkyld och halsen värker. Inte roligt alls.

Igår var vi iaf hem till Farmor och Farfar. Oliwer lekte och jag och Darlingen satt mest i soffan och tog det lugnt. Jag har använt åtskilliga meter av snytpapper. Snyter mig och Oliwer om vartannat.


Jag vill träna. Jag vill åka till gymmet och springa. Jag längtar dit. (Trodde jag aldrig att jag skulle tänka, ännu mindre säga;)).


Näe, det blir en innedag idag, så får vi se hur dagen utvecklas. Dock tror jag att jag kommer stanna hemma från jobbet imorgon oxå.


Muntra upp mig tack:)





(Bild från google)

Postat av: Karro

Efter regn kommer solsken!!

2010-12-07 @ 10:25:53
Postat av: Thiffy

Krya på dig! Har läst i kapp lite bloggar nu, läste ditt inlägg om dina missfall :( Vad tråkigt att läsa, kan inte tänka mig att det är en lätt period av livet. Hoppas det löser sig med både det och din sjuka :)

2010-12-07 @ 13:24:38
URL: http://thiffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0