Lista

Hittade en lista som jag har fyllt i en gång förut, men vi tar den en gång till:)


1. Hur gammal är du om fem år?
Då fyller jag 32

2. Vem var den sista du träffade? Min granne som lånade en nyckel.

3. Hur lång är du? 171

4. Vilken var den senaste film du sett? Emil i Lönneberga

5. Vem ringde du senast? Darlingen

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Bra lön? Vad är lön? Jaha du menar det lilla bidraget som tar slut innan det har kommit in på kontot?:)" Till Carro.

7. Vad är dagens planer? Städa lite.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos

10. När såg du senast din mamma? Igår.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du idag? Gick väl upp 9.30 kanske

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittar mina katter lite överallt i lght....:D

14. Vilken är din favoritplats? Ett badkar, tyvärr så äger jag inget sånt just nu...

15. Vilken plats föredrar du minst? Ute i en snöstorm!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett stort hus med min man, och några underbara barn:D

17. Vad skrämde dig som barn? Kommer inte ihåg.

18. Vem fick dig att skratta senast? Oliwer

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Har en tror jag, eller två, hos mor och far

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamas

22. Hur många kuddar har du i sängen?
En

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Näääääe, inte vad jag kommer ihåg....;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor

26. Är du social? Jo, det vill jag väl påstå

27. Vilken är din favoritglass? Vanlig vaniljglass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig ett stort hus

29. Tycker du om kinamat? Helt ok!

30. Tycker du om kaffe? Japp

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? På magen

33. Kan du spela poker?
Kan reglerna, men har inte tålamod att spela om jag har förlorat en runda;)

34. Tycker du om att mysa?
Japp, finns de folk som inte gillar att mysa?

35. Är du en beroendemänniska? Beror på, men ja det är jag nog.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp

37. Vill du ha barn? Ja, har ett hittills.

38. Kan du några andra språk än svenska? Mmmmm

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope

40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på var jag är.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Min son

42. Äger du dyra smycken? Det skulle vara min förlovningsring isf.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, skulle aldrig göra nåt så korkat!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? kaffe?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min Darling

46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr under ödlan som är tatuerad på vänsterarmen (kan vara därför den hamnade precis där;))

47. Vad har du för ringsignal? Takida- Never alone, always alone

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Jaoo, eller mamma har dem.

49. Flirtar du mycket? Har jag slutat med.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ute

51. Kan du byta olja på bilen? Det gör Darlingen åt mig;)

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Ingen aning! Är galet dålig på att läsa sen mitt badkar togs ut...

54. Läser du dagstidningen?
Japp, varje dag.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Näe

56. Dansar du i bilen?
Dansar? Jag sjunger iaf.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio Rix!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Julkort

59. När var du i kyrkan senast?
 Förmodligen på nåt dop.

60. Vilka personer utmanar du? Agnieszka, Carolina, Amanda, Milla, Muppsan, JennyN



Om just Du vill göra den här listan, lämna gärna en kommentar så jag kan läsa era svar;)

Postat av: madeleine

haha.. jag får ge mig på den imorgon!! Puh! Den var lång, men rolig läsning :-D

2010-12-16 @ 16:41:37
URL: http://muppsan.com
Postat av: Amanda

Nu har jag gjort den också. :)

2010-12-17 @ 13:49:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har gjort den :-) Phuuu!

2010-12-22 @ 22:16:04
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0