Innebandy

Idag hade jag en kortdag på jobbet. 6-14. Skönt med en kort dag, men oj vad många som ska ut och resa så här i jul. Det brukar hålla på så här några veckor runt jul och nyår, och sen lugnar det ner sig igen.

Dagarna går mycket fortare än vanligt, det är iaf skönt:)

Efter jobbet idag åkte vi (som vanligt) till Sporthallen och kikade på innebandy.

Brors ONYX vann med 7-3. Bror min fick sitta 2X2 minuter i utvisningsbåset. Haha:)



En idolbild på min bror:)


Det gick förövrigt jättebra att lämna Oliwer i morse på dagis. Han var samarbetsvillig och glad (glad och glad, han skrek iaf inte). Imorgon är det på´t igen.

Jobb 6-18 väntar imorgon, så nu blir det sängen.
God natt mina vänner!

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Haha, granar skulle det ju såklart stå=)



Hoppas din dag på jobbet går snabbt imorrn med!



Puss

2010-12-18 @ 20:48:51
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Det blev ju en fin bild på Robin.

Kram!

2010-12-18 @ 22:14:07
Postat av: Sofie

Har också en lillebror som lirar innebandy..Brukar försöka gå på matcherna men tyvärr blir det inte så ofta..Han brukar ha en tendens att hamna i utvisningsbåset också haha. Fast inte lika ofta som när han spelade ishockey:)



Kram på dig!

2010-12-19 @ 15:09:56
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0