Dan före dopparedan

Imorgon är det julafton. Nehe? Som att ingen redan visste det?

Min älskade Darling fyller gubbe! För 30 år sen bestämde han sig för att födas, på självaste dopparedagen.

Han fick sin present från mig, Oliwer och Zelda redan igår. En minilaptop:) En jättesöt ljusblå. Nu ikväll firar vi honom hemma hos mina föräldrar. Vi har druckit kaffe och ätit tårta och han har öppnat paket. En superfin skrivare fanns det där i:). Kanonbra:)





Julen 2008


 

Julen 2008 och julen 2009.





Julafton 2009




Julen 2010.


Oj vad min lilla kille växer!!


Vi spelar lite bingolotto, dock vinner vi inget. Jag ska dricka upp mitt vin och sen ska vi åka hemåt och sova:)

Imorgon kommer TOMTEN:)



Sov gott alla söta vänner! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0