Dag 13 – Den här veckan

Måndag: Jobb 4.30-14.45

Tisdag: Jobb 4.30-14.45. Kompade dock ut vid 14 och åkte till dagis och julpysslade med Oliwer. Det blev jättefint julpynt:)
Jag gjorde färdigt Oliwers paketkalender.

Onsdag: Ledig! Oliwer öppnade sitt första paket. Vi åkte till Dagis och medans Oliwer var där tog jag en powerwalk med Zelda och hade lite egentid. Det behövs!
Var i stan en sväng och köpte bla några fina klädesplagg till mig. Fikade med några jobbarkompisar:)

Torsdag: Ledig! Vi var ute och lekte i snön. Oliwer stod i fönstret och tittade på Sopbilen;)

Fredag: Jobb 6-18. Tappade min mobil i min kaffekopp, mindre bra,  tur att Darlingen skulle jobba senare på eftermiddagen, så han kom med min gamla mobil. Tur att man har lite resurser;). Det som var bra med det hela är att det finns tetris på gamla mobilen, inte den nya;) 
Hämta på dagis, handla, äta kvällsmat, sova. That´s it.


Lördag: Jobb 6-14. Hämtade på dagis. Åkte till Morfar. Tog mig en kopp glögg. Ska sova snart;)

Eftersom att det är söndag imorgon kan jag bara skriva dit det som jag vet/tror ska hända.

Söndag: Jobb 6-18. Hämta på dagis. MYS med Oliwer:) Sen sova!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0